Gyakran Ismételt Kérdések

Vásárolhatok a honlapon regisztráció nélkül?

Igen, vásárolhatsz, de több kényelmi funkciót, csak akkor tudsz igénybe venni, ha regisztrálsz. Például a kívánságlistát.

Van e minimális rendelési érték?

Webshopunkban nincs megszabva minimális rendelési érték.

Milyen fizetési módokkal tudok vásárolni a Dude Shop webáruházban?

Webáruházunkban fizethetsz banki átutalással (előre utalás), utánvéttel (a futárnak fizetsz kiszállításkor), bankkártyával az OTB biztonságos rendszerén keresztül, mobiltelefonnal - az OTPay alkalmazás segítségével.

Milyen szállítási módokat választhatok?

Szerződött futár partnerünk az MPL futárszolgálat, így lehetőséged nyílik házhozszállításra, de választhatod az ország területén található több mint 2 500 átvételi pontunkat (PostaPont, MOL PostaPont, Csomagautomata).

Van ingyenes kiszállítás?

Igen! Vásárlóink számára biztosítunk ingyenes kiszállítást, minimum 15 000 Ft összértékű vásárlás esetén

Mikor vehetem kézhez a leadott Dude Shop rendelésem?

Jellemzően a rendelés rendszerünkbe történő beérkezését követő második munkanapon. A kiszállítási idő gravírozás esetén hosszabbodhat. További információt a „Kiszállítás” menüpont alatt találsz.

A kiszállítási időszakban nem tartózkodom otthon. Hova rendeljek?

Amennyiben házhozszállítást választasz célszerű a munkahelyedre rendelni, de erre a problémára a legegyszerűbb megoldás, ha MOL PostaPontra, vagy Csomagautomatába rendelsz.

Mi történik, ha mégsem tartózkodik senki a megadott címen a kiszállításkor?

A futár értesítést hagy a címen és megpróbálja még egyszer, egy későbbi időpontban kikézbesíteni a csomagot.

Van lehetőség személyes átvételre?

Egyelőre sajnos nincs.

Van e lehetőség külföldi címre történő rendelésre?

Sajnos nincs. Csak Magyarország területén szállítunk ki.

Hogyan működik a Dude Shop szűrő?

Az ikonokra kattintva kiválaszthatod, hogy férfinak, vagy nőnek, fiatalnak, felnőttnek, vagy idősnek szeretnél ajándékot választani. Az ikonok alatt található csúszkával beállíthatod, hogy milyen értékhatárig szeretnél vásárolni. A „Keresés” gombra kattintva aktiválhatod a szűrő beállításokat és megkapod az eredményeket.

Mennyire naprakész a raktárkészlet?

Oldalunkon az aktuális raktárkészletet találod, vagyis a rendelhető termékeket. Készletünket folyamatosan frissítjük, cseréljük, hogy a nemzetközi ajándék trendeknek maximálisan meg tudjunk felelni. Ha az oldalon olyan terméket találsz, ami megtetszik érdemes tehát minél hamarabb megrendelni, nehogy lemaradj róla!

Milyen termékekre lehet gravíroztatni?

Csak olyan termékekbe lehet gravíroztatni, ahol a termékoldalon ezt megjelöljük. Lehetőség van szöveg, kép és szöveg-kép kombinációjára, ezt a termékoldalon a gravírozó boxba tudod felénk jelölni, a képet fel tudod tölteni és a listáról ki tudod választani a számodra legszimpatikusabb betűtípust. Amennyiben kérdésünk merül fel a gravírozással kapcsolatban kollegánk felveszi veled a kapcsolatot, hogy elképzeléseid a legpontosabban valósuljanak meg.

Hogyan módosíthatom a személyes adataimat?

Bejelentkezés után az oldal tetején található „Saját profil” ikonra kattintva módosíthatod az adataidat. Ha készen vagy mentsd el a „Mentés” gombra kattintva.

Feliratkoztam a hírlevélre, később le tudok iratkozni?

Természetesen Igen! A hírlevél alján találod az azonnali leiratkozási lehetőséget. Leiratkozási kérelmedet jelezheted felénk e-mail-ben is a rendeles@dudeshop.hu címen.

Bizalmasan kezelitek az adataimat?

Igen, adataidat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk ki, csak a szállításhoz szükséges adatokat továbbítjuk a szerződött futár partnercégünknek, hogy rendelésed megvalósítható legyen. További információt az ÁSZF-ben találsz.

Van e lehetőségem elállni a vásárlástól?

Igen. Ennek módjáról az ÁSZF 10. pontjában olvashatsz.

Mit tegyek, ha hibás a termék?

Sajnos minden vállalkozás esetében előfordul, hogy törekvései ellenére nem megfelelő terméket szállít ki, vagy a termék idő előtt meghibásodik, esetleg a szállítás során sérül. Ebben az esetben kérünk, vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.

Hova küldjem vissza a terméket?

A Dude Shop webáruház üzemeltetőjének, az alábbi címre: Gift & Design Kft., 6723 Szeged, Lomnici utca 14. Szavatossággal kapcsolatos további információt az ÁSZF-ben találsz!

Panasszal, vagy észrevételemmel hova fordulhatok?

Panaszoddal, észrevételeddel kapcsolatban ügyfélszolgálatunk készségesen áll rendelkezésedre. Minden észrevételt kiemelten kezelünk, és szükség esetén kivizsgáljuk. Várjuk visszajelzésedet szolgáltatásainkkal, termékeinkkel, ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatban.